• Voor 20:30 uur besteld, is vandaag verzonden*
  • 14 dagen retourrecht
  • Sinds 1978 uw specialist

Suggesties en klachten

Suggesties

Heeft u suggesties hoe wij u beter van dienst kunnen zijn? Laat het ons weten, bij voorkeur per e-mail via ons contactformulier (klik hier). Onderdelenstore.be verbetert haar dienstverlening voortdurend en stelt uw reactie daarom zeer op prijs.

 

Klachten

Bij Onderdelenstore.be draait alles om tevreden klanten. Mocht u toch een slechte ervaring hebben met onze service, dan horen wij dit graag. U kunt uw klacht richten aan de afdeling klantenservice. We zullen zo snel mogelijk reageren op uw klacht.

Bent u niet tevreden met het antwoord van onze klantenservice, dan kun u uw klacht richten aan de Manager Klantenservice. Dit kan uitsluitend schriftelijk:

Onderdelenwinkel BV
t.a.v. Manager Klantenservice
Ekkersrijt 1010
5692 AB Son
Nederland 

Wij zullen zo spoedig mogelijk van reactie voorzien.

BeCommerce

U kunt als consument ook beroep doen op BeCommerce voor een klacht ingeval Onderdelenstore.be geen oplossing kan bieden. In het uiterste geval kunt u een beroep doen op de Geschillencomissie van BeCommerce. De Gedragscode van BeCommerce vindt u:

Online Dispute Resolution platform Europese Commissie

De Europese Commissie heeft op 9 januari 2016 haar nieuw ODR-platform geopend (Online Dispute Resolution). Het ODR-platform is erop gericht om de consument en de onderneming zowel op nationaal als grensoverschrijdend vlak hun onderlinge geschillen op een snelle en efficiënte (lees: online) wijze te beslechten. Deze instantie zal als een scheidsrechter optreden om zo een oplossing te bieden. Het platform is zowel gebruiksvriendelijk als meertalig.

Dit platform vindt u op dit webadres: